Aide écrire en anglais

Bonjour.Voila j’écris un lettre et je suis nul en anglais si quelqu’un peux m’aider a traduire…Je vous remercie

Probablement un BTS mais je en sais pas lequel choisir .Je fais plusieurs semaines de stage exactement douze.Je fais des stages dans la production de fleurs et légumes mais aussi dans la vente,commerce .Je préfère le commerce et donc j’aimerai faire cela.
Le problème pour le Bts commerce ,est que je devrais aller loin de chez moi car il n’y a pas d’écoles dans la région .Je voudrais travailler dans un magasin d’horticulture et conseillez les gens sur les fleurs.
J’aimerais aussi peut etre m’installer pour produire des végétaux sous serres ou dans les champs (tomates,haricots
).

Bonjour.Voila I write a letter and I am null in English if somebody has to translate
I can help me thank you
Probably a BTS but I do not know any which to choose. I make several weeks of training course exactly twelve. I make training courses in the production of flowers and vegetables but also in the sale, trades. I prefer the trade and thus I will like to do that.
The problem for Bts trades, is that I should go far from at home because there are no schools in the area. I would like to work in a store of horticulture and advise people on the flowers. I would also like can be to install me to produce plants under greenhouses or in the fields (tomatos, beans
).

[:forcat]

Merci c’est gentils de votre part j’aurais peut etre juste 3 ou 4 phrase de plus demain :slight_smile:

Hi. Well, i write a letter but i am not expert in english so if somebody can translate, thank you.

Probably a “BTS” - je ne connais pas l’équivalent anglais - but i don’t know exactly which one. I make some several-week intership, twelve exactly, especially in flowers and vegetables’ production but also in saling and trading. In fact, i prefer trading that’s why i would like to go on in that way.
The problem for BTS Commercial is that i have to go far away from my home because there are no schools in the area. I would like to work in an horticulture store in order to advise people in their choice of flowers.
I would also like to install myself to produce under greenhouses or in fields (tomatos, beans).

merci pour vous également enaid
Je voudrais savoir coment on dit : Cela me permettra peut etre de m’installer

+1 ou this will probably allow me to install myself. Settle c’est plus coloniser pour moi …

ok merci beaucoup :wink: